2015. június 4., csütörtök

Hatodik

Sziasztok! Sajnáljuk a sok kihagyást, de ismét itt az új fejezet. És nem hiába beszélek többes számba, a blogon lett egy társíró, Aoi, aki ezt a fejezetet írta. Reméljük, tetszeni fog nektek! 


- az írók 


Luke Hemmings
 Luke Hemmings
Gondterhelten dőltem hátra az irodai székemben; újabb egyetemista lányok tűntek el, és ha jól értesültem, mind Maxine hallgatótársa volt. De a tettest természetesen mindenki ugyanúgy írja le, semmi újat nem adnak. Vagy lehet, hogy az elrabló, gyilkos nagyon profi… - gondolkodtam erőteljesen az áldozatok fényképeit és adatait vizsgálgatva. Valami nem stimmel… De mi?! Ah, tudom, hogy itt van a szemem előtt a megoldás, csak rá kéne jönnöm! Mind egyetemista, lány és… És ennyi  a közös bennük! Egyszerűen nem tudok rájönni a gyilkosnak a tervére… Lehet, hogy csak az idegeimen táncol. Lehet, hogy teljesen más a célja, a sok gyilkosság, eltűnések csupán csak figyelem elterelés egy olyan dologról, ami előttünk történik, mégsem vesszük észre. Pont olyan ez, mint a gyermekkori kedvenc játékom; egy ember jól megnézi a helyiséget, majd kimegy, a többiek három valamit megváltoztatnak, és aki kiment annak rá kell jönnie, hogy mit. Könnyűnek hangzik, ám amikor csak a tollat a pad végéről átteszik a másik felére, nem veszed észre és már vesztettél is. De az a toll ott volt az orrod előtt, mégis észrevétlen maradt. Ez is pont ilyen… Érzem, tudom, hogy valamit nem veszek észre, csak rá kell jönnöm, mit! Csak egy a gond: mostanában egyáltalán nem tudok a munkámra figyelni. Az eszem nem jár máson csak a jó pár hónapja történt eseten, amikor Maxine tűnt el. Mikey-t nagyon megviselte… Ezért is osztottam be őt védelmezőjének, hiszen randiztak, szóval csak érzett iránta valami féle vonzalmat, de az elrablás után, mintha elhidegült volna tőle. Na, most biztos, hogy össze melegetek. Igaz, annak még csak pár hete, de akkor is! A kémia gyorsan működik, másodpercek alatt.
Az asztalról felvettem a tollam, és ajkaim közé helyeztem. Gondolkodtam, ismét nem a melón, hanem a lányon. Aggódom kissé érte, Mikey nem könnyű esett, talán meg is verheti. Igazándiból nem tudom, hogy viselkedik a nőivel, tehát ebben nem vagyok teljesen biztos. Ám magam sem értem: többet foglalkozom az üggyel, mint bármi mással, és ez nem hogy mást, de még engem is kezd idegesíteni! A legjobb lesz, ha az egészet ráhagyom barátomra, majd ő ezentúl vezeti az ügyet, nekem a hócipőm tele van már ezzel – gondoltam, amikor az iroda ajtóm hirtelen kicsapódott, és a két nem szívesen látott lépett be rajta. Maxine és védelmezője, Mikey. Hm, vajon mit akarhatnak?


- Luke, megőrülök! – csapott az asztalomra a lány, amitől pár tollam legurult a földre.

- Te őrülsz meg? Akkor én mit mondjak?! – háborgott alkalmazott barátom is. Érdeklődve néztem hol rá, hol a nem rég előkerültre. Pff, vajon mégsem megy olyan könnyen a kémia?


- Fogd be, mert álon töröllek – nézett rá gyilkos pillantással, mire Mikey, amolyan „gyere, csak a szád nagy” pózba vágta magát. Rendben, azt hiszem itt az ideje annak, hogy közbe szóljak, még mielőtt kitörne az irodámba a harmadik világháború.


- So, kis hülyék, mi történt? – álltam fel, hogy közéjük tudjak állni.


- Utálom, nem vagyok hajlandó többet vele egy fedél alatt élni! – mutatott Michaelre vádlón. Az fújt egyet, akár a lovak, és elfordult az ablak felé, nehogy lássam, milyen arcot vág.


- Csak, hogy tudd, nekem is nehezemre esik veled élni, sőt! Teljeséggel megpróbáltatás, vagy inkább… - kezdte volna el fokozni a fokozhatót, de közbe vágtam. Ő is csak egy rendőr, tudnia kell, hol húzza meg azt a bizonyos határt.


- Szóval azt kéred tőlem, hogy osszak be melléd mást? – néztem Maxinére, aki bólintott. Mikey, mintha összerándult volna, bizonyára nem esett jól neki, hogy a szeretett lány ilyen vele. Egyet azonban nem értek: ha szereti, miért ilyen vele? Lehetséges, hogy csak én képzeltem a dologba többet? Hm, ez új nekem.


- De, Hemmo! – fordult vissza felém. – Én is meg tudom oldani – nézett egyenesen a szememben. Nem tévedtem, emberek! Ez olyan szerelmes, hogy arra nem is tudok megfelelő szót.


- Hisz az előbb még annyira idegesítő voltam – rivallt egyszerre Maxine gúnyos mosollyal az arcán.


- Fogd be, védenc, nem hozzád szóltam – vágott egyből vissza, mire én szünetet kérve felemeltem a kezem.


- Haver, nem kételkedem benned, de a csaj nem bír, és tudod, mindig az ő szavuk a fontosabb – emlékeztettem arra, amit még a fősulin tanultunk. Sóhajtott egyet, majd mit sem törődve velünk, kiment az irodámból. Asszem’, berágott… Egye fene, majd megbékél, ez a helyzet, el kell fogadnia!


- Akkor ki lesz az új árnyékom? – fonta össze a kezeit a mellkasa előtt, és neki dőlt az asztalomnak. Egy gyors eszmefutatást végeztem, hogy ki is szabad, és természetesen Deanre esett a sor.



- Dean – mondtam ki végül, mire a lány hold sápadt lett. Meg is értem, nagyon meleg lett idebent… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése